مسابقات شطرنج پیشکسوتان بالای 60 سال کشور

پایگاه همدان شطرنج

پایان مسابقات شطرنج پیشکسوتان کشور

( بالای 60 سال )

هوشنگ عابدی قهرمان شد

در پایان مسابقات شطرنج قهرمانی پیشکسوتان [رده سنی بالای 60 سال] کشور در گرگان، هوشنگ عابدی از استان خوزستان به مقام قهرمانی رسید.

مسابقات شطرنج قهرمانی پیشکسوتان کشور به میزبانی هیات شطرنج استان گلستان در شهر گرگان برگزار شد که در پایان هوشنگ عابدی شطرنج باز بدون درجه خوزستانی با کسب 6 امتیاز جام قهرمانی را بر بالای سر برد.

پس از عابدی، سه شطرنج باز با کسب 5 امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند که با احتساب امتیازشکنی، میرمحمود علوی از استان مازندران نایب قهرمان شد و محمدعلی سادات منصوری از استان میزبان به مقام سوم رسید.

عزیزاله صالحی مقدم، قهرمان سابق پیشکسوتان کشور، چهارم شد و بهروز رحمانی و محمدابراهیم امینی فرد در مکان های پنجم و ششم قرار گرفتند.

نمایی از نفرات برتر مسابقه

روز استراحت مسابقات در جنگل های زیبای نهارخوران گرگان

لازم به ذکر است، امسال مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کشور در رده سنی زیر 60 سال برگزار نشد که این مهم تا حدود زیادی از جذابیت این رقابت ها کاست. ضمناً چهره هایی همچون امیرمسعود سوادکوهی، پرویز رحیم خانی، حسینقلی سالور، محسن میرزایی و ... در این دوره از مسابقات غیبت داشتند.

محمدعلی سادات منصوری [سرپرست هیات شطرنج استان گلستان] سرپرستی و حبیب اله روشنی سرداوری این دوره از مسابقات را به عهده داشتند. محمد زارعی رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون شطرنج نیز این مسابقات را از نزدیک زیر نظر داشت.

 رده بندی نهایی مسابقات

 

منبع : سایت های آچمز و هیأت شطرنج استان گلستان

 

پایگاه خبری تخصصی ورزش شطرنج پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین

" همدان شطرنج "

www.hamadanchess.lxb.ir




لطفا نظرات ، پيشنهادات ، انتقادات و مطالب مورد نظر خود را با ما درميان بگذاريد .

اسلایدر